سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 13 مهر 1399/ شماره 135
اولین قیمت های پایه با میانگین ماهیانه دلار نیمایی اعلام شد/ همه قیمت ها کاهشی به جز PVC، بعد از تغییر میانگین دلار نیمایی از هفتگی به ماهانه، نیما کاهشی شد، کسر سهمیه تولیدکنندگان پ پ؟ و...

اولین قیمت های پایه با میانگین ماهیانه دلار نیمایی اعلام شد/ همه قیمت ها کاهشی به جز PVC
بعد از تغییر دلار نیمایی قیمت های پایه از میانگین هفتگی به ماهیانه، امروز بیست و هفتمین قیمت های پایه در حالی اعلام شد که دلار نیمایی نسبت به هفته قبل، 488 تومان کاهش داشت. پلی استایرن معمولی 1540، نسبت به یکشنبه هفته قبل، 7 درصد کاهش یعنی 1389 تومان را تجربه کند و در صدر گروه کاهشی ها قرار بگیرد. در سوی مقابل و در گروه افزایشی ها، PVC S65 با 3 و 95 صدم درصد یعنی 859 تومان بیشترین افزایش امروز را تجربه کرده است.قیمت های پایه اعلام شده امروز، از نظر میانگین رشد، در بین 27 هفته اعلام قیمت، رتبه 24 بیشترین افزایش را به خود اختصاص دادند.

بعد از تغییر میانگین دلار نیمایی از هفتگی به ماهانه، نیما کاهشی شد
همانطور که روز گذشته گفته شد بر اساس تصمیم جدید کمیته تخصصی پتروشیمی امروز، میانگین ماهیانه دلار نیمایی، ملاک محاسبه قیمت های پایه خواهد بود، این شاخص نسبت به یکشنبه هفته قبل 488 تومان کاهش دارد. میانگین ماهیانه دلار نیمایی، امروز 22 هزار و 94 تومان است.

کسر سهمیه تولیدکنندگان پ پ؟
بر اساس اظهارات برخی تولیدکنندگانی که سهمیه پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی دارند، سهمیه آن ها امروز در بهین یاب به 30 درصد کاهش یافته است. پیش از این وزارت صمت، سهمیه ماهانه تولیدکنندگان PVC را از 80 هزار تن به 28 و سپس به 40 هزار تن، تقلیل داد. رییس دفتر توسعه صنایع پایین دستی، پیش‌تر، از اعمال روش کسر سهمیه ها (در نظر گرفتن میانگین خرید 24 ماه از بورس کالا) برای کالاهای پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی خبر داده بود.  تولیدکنندگان زیادی در گروه های واتس اپ ویکی پلاست اعلام کردند سهمیه آن ها کاهش داشته است.

پیش دریافت پ پ ها به 50 درصد افزایش یافت
بورس کالای ایران اعلام کرد پیش دریافت خرید محصولات پلی پروپیلن، به جز پ پ پزشکی، از 14 مهر، از 10 درصد به 50 درصد افزایش می یابد.

مشکل ناگهانی پتروشیمی مهر/ امکان بارگیری نیست
پتروشیمی مهر اعلام کرد از یکشنبه 6 مهر، در خط تولید این شرکت مشکل ایجاد شده و این مشکل به عدم موجودی انبار، منجر شده است. لذا تا اطلاع ثانوی بارگیری حواله های مشتریان امکان پذیر نیست.

بازگشت معکوس دلار صرافی به نزدیکی کانال 26 هزار تومان
دلار صرافی‌ها که روز گذشته وارد فاز نزولی شد و با 5 نوبت کاهش در 28 هزار و 450 تومان به پایان رسید امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و با اُفت 470 تومان در 27 هزار و 980 تومان قیمتگذاری شد. اما در ادامه طی 5 نوبت با هزار و 450 تومان کاهش به 27 هزار تومان رسید .قیمت فروش دلار صرافی‌ها امروز نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته هزار و 900 تومان کاهش دارد.

پایان بورس تهران با کاهش 23 هزار واحدی
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 23 هزرا واحد افزایش به 1 میلیون و 522 هزار عقب نشینی کرد. گفتنی است شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد و 2 میلیون و 65 هزار رسید تا امروز 542 هزار و 175 واحد کاهش را تجربه کرده است.


تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟